Monday, February 7, 2011

香港夫妻笑话

[转帖] 香港夫妻笑话-25/01

老婆:老公,有我好鍾意個袋賣呀.
老公:係咪話專門店要排幾年先有嗰個呀.
老婆:係呀,仲係我最鍾意嗰隻色添.
老公:幾多錢呀?
老婆:好貴架,要成6萬幾蚊.
老公:吓,6萬幾蚊一行呀?(嗰行擺咗4個袋)
老婆:咪玩la,係一個呀.
老公:一個 , 咁妳係咪好鍾意吖?
老婆:係呀,我應承你買咗呢個袋我3年內都唔會再買名牌袋,好唔好呀?
老公:唉,好啦,買俾妳啦,買完個袋陪我去傢俬舖買嘢,好唔好?
老婆:好呀,你真係錫我 係喎,你去傢俬舖買咩嘢呀?
老公:諗住買個神臺櫃.
老婆:做咩無端端買個神臺櫃呀?我哋屋企不嬲都無呢d架?
老公:梗係要買,妳個袋6皮幾咁‘京’貴,咪買埋個神臺櫃俾妳擺個袋,
等妳日日早午晚裝香供奉個袋,當佢神咁拜lor

我 : 老公, 早2日我撞見angel呀 !
老公 : 係咩 ? 你地傾左d物 ?
我 :angel話我生完bb都無肥過, 都ok喎 !
老公 : 係呀 ! 你無肥過呀 ! 因為你從來都無瘦過呀嗎 !
我 : 你去死啦 !

發左達
有一天老公問我...
老公:如果有一日我地發左達,你會做乜呀?
我:首先我會去纖體公司減肥、跟住做laser脫毛、然後就做眼科laser醫返好近視、
然後隆胸,再....
老公:嘩,你都幾多野搞幾複雜喎
我:少少喇,我平時唔捨得比$搞自己嘛,咁你喇,你又想做乜
老公: 我簡單得多,換左個老婆咪得羅

乳牛
老公:老婆呀!你平時日日咁得閒係屋企做咩嫁?碗又唔洗,屋又唔執,衫又唔褶,地又唔掃.....
攪到間屋好似垃圾場咁...!!!!
我: 我好忙嫁,又要湊仔,又要餵佢食奶,阿仔一日食咁多餐,我成日要抱住佢,邊得閒做咁多野呀!

老公:總知係咁,我當初點解唔娶隻乳牛呀?!

琴晚同老公睇電視時忽然想起他有假放.
老婆: 你下個月尾放大假, 我地不如去旅行relax下啦
老公: 好呀, 去澳洲啦!
開心到我即刻話: 哇! 正! 而家澳洲summer呀!一陣上網check機票先.
老公: 洗乜check機票, 搭船都到.
老婆: 下?
老公: 我諗住去...... 澳門+長洲


No comments:

Post a Comment